Thursday, November 23, 2006

Life Manual
Tezimi yapacağım bütün aletler bozuk.. zaten içim de sıkılıyor bazen böyle işte herşey can sıkıcı. Christian Bale oynuyor diye Harsh Times filmine gittim fena değildi aslında ama Bale oynamasa izlemezdim heralde ki nitekim beraberimde sürüklediğim 7 kişi pek memnun kalmadı.

Söylemeden edemeyeceğim Hacıbaba diye bir baklavacı var burda Ankara'da yaşayanlar bilir. Orda kaymaklı baklava diye birşey var diğer şerbetli tatlılardan pek hoşlanmam ama bu gerçekten anormal birşey yani içimi bile kıymıyo. Bu aslında kaymaklının fotoğrafı değil ama okurken gözünüzde birşeyler canlansın diye koyuyorum..
Bu iç sıkıntısı geçici birşeydir diye umuyorum. Haftasonu geliyor belki o zaman geçer ama belki de bir tatile ihtiyacım var evet evet kesin var. ama nereye gitmeli London 'a gidemem o geliyor. Amerika'ya daha vakit var.. İstanbul hmm fena fikir değil ama "daha yeni gitmemiş miydin J?" yok yok vazgeçtim off işte yine çözümsüz kaldım...
Şu an önümde Laboratory Manual 'ı görünce aklıma geldi keşke Life Manual diye birşey olsa da böyle zorlandığım anlarda hemen index ini karıştırıp duruma uygun birşeyler bulabilsem. Mesela şöyle olabilirdi "ayakkabım sıkıyor" sorunu altında "önce yalnız kalabileceğin bir yere git ayakkabılarını çıkar, biraz rahatla, şimdi onlara şöyle bir bak estetik hiçbirşey. onlara yeterince sinirlen bugünü birazcık acıyla bitir sonra onları aldığın yere git biraz çirkeflik yap şimdi kendine yeni bir çift ayakkabı al" tabi biraz daha profesyonelce yazılabilir. ama hoş olmaz mıydı?

No comments: