Monday, November 20, 2006

1 week(end) 1 week starts
önce büyük hata yaparak bir cumartesi günü ankara'nın en büyük alışveriş merkezine gittim . gerçekten çok kalabalıkken oralarda olmayı hiç sevmiyorum ama vakit geçirmem lazım kızlarla buluşana kadar en iyisi yemek yemek dedik annemle..
ordan çıktım ve yol mevhumum sıfır olduğu için her zaman gittiğim yollarda yine kayboldum ve 1 saat araba kullanırken şu fotoyu çektim :
sonrasında hep gittiğimiz yerin başka başka insanlar tarafından işgal edilmiş olduğunu gördük. (tabi bunun öncesinde yaşlı bir hanımefendiyle park krizi yaşadık) Biz de şöyle bir his var eğer biz bir yeri herkesten önce keşfetmişsek ve her gün oraya gitmeye başlamışsak yeni insanlar oraya gelmemeli sadece bizim gibi oraya gelmeyi alışkanlık edinmiş insanlar gelmeli.. ne kadar bencilce di mi??

ve bugünün sonu o gün şehir dışında olan B'nin evinde tv izleyerek bitti..

pazar günü ev halkını ormanda yürümeye ikna ettim ve tabi ki sonrasında tam da sevdiğim gibi dünyanın en paspal yerinde dünyanın en lezzetli şeylerini yemeye gittik.


ve akşamm bi arkadaşımın 9 kişiye lüfer ve midye ziyafeti çekmesiyle sona erdi...

No comments: