Thursday, November 16, 2006

BABEL LATTE
eveet dunku 2 hevesim de kusagımda kaldı diyebilirim :
1. pumpkin latte kalkmış artık satmıyolar yani dönemlik bir kahveymiş. Böyle birşey olabilir mi yaa önce çıkar insanlar sevsin, alışsın sonra bir anda kaldır. Gerçekten çok sinirlendim bir de ordaki insanların bir suçu olmamasına rağmen "o zaman ben şimdi ne içeceğim" diye baya bi beyinlerini yedim. Onlar da beni yakında Toffie bilmemne latte çıkacak onu da seversiniz belki üzülmeyin diye avutmaya çalıştılar..
2. B'yi VOLVER a gitmeye ikna edemediğim için en azından BABEL'a gitmeye razı ettim.. evet biraz dramdan içim kıyıldı ama yine de bence görülmeli, ama eğer birazcık sinirleriniz bozuk olduğu bir günde giderseniz 3 saatin sonunda depresyonda çıkabilirsiniz filmden.
Bir de filmden anladığım kadarıyla Babil aynen böyle bir yer.

No comments: