Thursday, October 19, 2006

kırmızı - yeşil

bir günde en çok elma yiyen kız yarışmasına katılmak istiyorum.. Şu aralar günde 5 tane büyük elma fln yiyorum ama bu da kendimi durduğum için yoksa eminim çok daha fazlasını yiyebilirim. Yeşil kırmızı hiç farketmez. Bu kadar güzel bi meyva olabilir mi?? hmm bi de şeftali var ama onu böyle yolda yürürken, araba kullanırken ısırarak rahatça yiyemiyorum. Şu an saat sabah 11:30 ve ben şimdiden 2 tane yedim bile. Bu aralar amacım çantamda 5-6 tane elmayla gezip her canım istediği anda çıkarıp yemek. Bir zararı var mıdır acaba bu kadarının? okuldaki odamda bi elma ağacı yetiştirmeyi mi denesem acaba. yoksa oldu olucak ben de Chris-Gwyneth çifti gibi çocuğumun adını "elma" mı koysam.bi elma hakkında ancak bu kadar konuşabilinirdi di mi? biliyorum ....

No comments: