Wednesday, October 11, 2006


ABAQUS














işte benim uğraştığım -finite element modellemeleri- bunlar..resimdeki programın adı ABAQUS. bu yaptığım modellerden sadece biri ne kadar karmaşık di mi.. bazen gerçek şeylerle uğraşan insanlara o kadar özeniyorum ki.. yani gerçek derken dolaylı yoldan diil de direk olarak hayatımı etkileyecek şeyler yapmak istiyorum. benim yaptığım en gerçek şey; bu modelin gerçeğini laboratuarda denemek..sonra bekle de bu taşın etrafta olduğu bi tünel yapılacak olsun benim modellediğim şekilde içinde çatlak olsun filan falan...

bu akşam 6 kişye yemek yapmam lazım ve ben ne kadar inkar etsem de çok da marifetli bi insan diilim galiba. Aslında yeptığım şeyler güzel oluyor ama genelde yapmıyorum. işte bugün güzel şeyler yapıp B'yi utandırmam gerekiyo yoksa hayatı boyunca bunu söyleyecek biliyorum.


demirimi kendi çabalarımla 7'den 10'a yükseltmişim ama üst sınırın 336 olduğunu düşünürsek sanırım hala anemik im ben..ama iştah açan demir haplarından almayı kesinlikle reddediyorum gerekirse demiri çiğnerim de o hapları almam iştahımın biraz daha açıldığını düşünmek istemiyorum.

No comments: