Wednesday, October 04, 2006

FIZYOGYM
adını bile ilk defa duyduğum bir spora yazıldım hadi hayırlısı..umarım saşmasapan bişey değildir.yine her şeye saldırma zamanım geldi galiba.herşeyi yapmak istiyorum tenis oynayayım,squash oynanayım,tango yapayım,resim yapayım,capoeira ya gidiyim(evet bi ara onu bile denedim) sonra sene sonuna dogru nerdeyse hepsini bırakmıs oluyorum maymun iştahlılık buna deniyordu galiba..

dun gece eve dondugumde tv'de ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND 'ı görünce acayip sevindim çünkü o da izlemek isteyip bi türlü izleyemediğim filmler sıralamasındaydı hatta başlardaydı. genelde herkesin beğendiği filmleri,best seller kitapları pek beğenmem ama bu bi önyargı diil yani hakkaten genelde bana hitap etmiyorlar ama bu film gayet güzeldi yani en azından etkileyiciydi. Charlie Kaufman senaryosu yine beni pek şaşırtmadı.

No comments: