Thursday, September 14, 2006


Tri....

2003 yılına ait bi fotoğraf olsa da hatta kendimize ait dijital makinaları yeni kullanmaya başladığımız için her şeyin resmini çeksek de, artık bu spor ayakkabıların yerini topuklu ayakkabılar almış olsa da ben bu foto yu çok seviyorum..hem de benim gibi ayaklardan pek de hoşlanmayan bi insan.. küçükken herkesin ayaklarından kaçardım, ayak görmeye dayanamazdım hatta kendim de burnu açık hiçbirşey giymezdim ama sonradan ki bu bi 4 sene öncesi fln flip-flop rahatlığını tadınca yaz boyunca ayağımdan çıkarmamaya başladım..ne rahatmış meğersem bu kadar zaman yazık diil mi o ayaklara bundan mahrum kalmışlar..

aslında yeni foto larda koymak istiyorum tabi ki buraya ama o kadar kötü bir fotoğrafçıyım ki kendimi brz geliştirene kadar eskilerle idare edicez.

ben burda bunları yazarken burdaki işimde en sorumlu olduğum insan, yani hocam, buraya geldi ve artık tez deneylerine başlamam gerektiğini söyledi allahtan ekrana fazla yaklaşmadı da yazdıklarımı göremedi ama yine de o lafı bile beni yeterince DOWN yapmaya yetti. ama saatte 11:37 olmus yani 23 dk sonra ögle yemeği vakti gelicek şimdi gel de çalış olucak iş mi??

No comments: