Monday, September 11, 2006



Şimdi bugün bu blog un ilk günü sayılır aslında bunu bi kutlamak lazım ama burdaki efektlerle ilgili şeyleri tam olarak öğrenene kadar sadece yazı olucak burda sanırım görücezz...
Bu ilk post olucak korkarım ki ama şimdiki zamandan anlatmaya başlayamam ki önce brz eski zamandan bahsetmek lazım resimler lazımm ohhooo...

Neden bütün arkadaşlarım londra ya taşınmak zorunda ki ya da niye ben burda kalmalıyım? Neden bu cookie yi artık 4e diil de 2ye bolucez biz? Neden odam bütün bölümdeki her odadan daha çok güneş alıyo? Neden tez yazmak zorundayım? Her sabah uyanıp bugün müsli yicem dediimde neden kendimi ekmeğe bal sürerken buluyorum? Neden benim demir eksikliğim var istediğim kadar kahve içemiyorum? Neden çikolata sosunu direk damarımdan alamıyorum? Neden uykumu hiçbir zaman alamıyorum?

No comments: