Wednesday, March 11, 2009

hafifliğinden uçuran zeytinyağı markası neydi? olin mi?


hiçbirşey düşünmemenin, yataktan çıkamamanın, adamakıllı kahvaltı etmenin, istediğin saatte spora gitmenin, salak diziler izlemenin, aburcubur yemenin, bir sürü blog okumanın, gündüz film izlemenin, herkes işteyken dışarda neler olup bittiğini görmenin, muffin yapmanın, uydurma yemek yapmanın, kitap okumanın, dergi okumanın, öğle yemeğini istediğin saatte yemenin, temiz hava almak için saatlerce beklememenin dayanılmaz hafifliği içerisindeyim. Hayatımda ilk defa yapacak hiçbirşeyim yok. Okuldan mezun olduğumdan hep çalışmışım, boş olmak ne demek bilmiyordum işte gördüm. Yeni bir işim olana kadar da bu hafiflikte devam. hayır hayır ben bunu aylarca yapamam, hatta 1 hafta oldu ama heran sıkılmaya başlayabilirim.

3 comments:

mısır said...

ben de istiyorumm..
nooldu bastın mı istifayı:)

J said...

bastım valla :)

aysenaz said...

dolce vita