Saturday, December 13, 2008

Sedgwick
Factory Girl filmi belki harika bi film değil ama yine de bence güzeldi. Vizyona girdiğinde çok önemsememiştim çünkü Sienna Miller bana her zaman kendi gibi olmayan biraz zorlama biri gibi gelmiştir. Neyse dün izlemeye karar verdim. Küçüklüğümden biri ne zaman film izlesem, filmde eğer birilerinin başına haketmediği birşeyler gelirse içimde bi gıcıklık oluyo sanki o anda ben de varmışım gibi rahatsız oluyorum çok. Bence Edie Sedgwick de başına gelenleri haketmedi. En kötüsü de bütün bu olayların Edie 21 yaşındayken başlaması ve 28 yaşında da herşeyin bitmesi.
O Andy Warhol'un factorysinin starlarından biriydi ama sonrası tam bir haber deyimiyle içler acısı. Gidip Andy Warhol'un yakasına yapışıp "neden neden" diye sorasım var.


Sienna Miller da bu rol için çok çok uygunmuş bence tipi de benziyor zaten. Guy Pearce 'e gelince onu böyle bir rolde görünce tanıyamadım tabi ki. Ama sanırım Edie'yi gerçek hayatında görmek için "Ciao Manhattan" 'ı izlemeliyim tabi buralarda o filmi bulabilirsem.

No comments: