Saturday, December 27, 2008

polar

You Tube un kapalı olmasından tut da yılbaşı olayına kadar herşey sinirimi bozuyor. Sabah düşündüm(cumartesileri çalıştığım için bugun de benim için sabah demek saat 8 demek), bir ülkede internete sınırlama gelmesi ne demek ben bir anlam veremiyorum hatta kendimi böyle şeyler olurken eli kolu bağlı durduğum belki de durmak zorunda bırakıldığım için kınıyorum.

Acaba cumartesileri çalışmak (öğlene kadar da olsa) insanın psikolojisini bozuyor olabilir mi? Bana kalırsa kim ne derse desin Türkler çok çalışan bir millet, Sevilla 'da yaşayan bir arkadaşım butün işlerin saat 2.30 da bittiğini herkesin barlara kafelere dağıldığını söylemişti, adamlar bizden çok daha huzurlu, mutlu. Demek ki bu kadar çok çalışmanın mutluluk getirmediği kesin, ama "gelişmekte olan!" bir ülke olduğumuz için bunlar da oluyor olabilir. Okulda asistanlık yaparken bundan çok daha az çalışırdım, o zaman da hocalar hep eleştirirdi vay efendim amerikada onlar doktoralarını yaparken, gece yarılarına kadar kimsenin ışığı sönmezmiş herkes o saatlere kadar çalışırmış zaten ben de tam bunun üstüne "demek ki bende akademisyenlik yapacak bilim aşkı yok" diye düşünürek asistanlıktan ayrılmıştım.


Biraz depresif bir post bu. hava da yağmurlu değil halbu ki. ama tam bir heryer bembeyaz olana kadar kar yağsa belki de rahatlarım. Amman bana iyi gelecek mi bakalım, hayatıma yeni bir soluk getirecek mi??

No comments: