Monday, December 11, 2006

Cherry Cherry Lady
neden insanın bütün ağrılar geceleri olur ve uykudan uyandırıp kıvrandırır çok merak ediyorum. Bu haftasonu işte böyle başladı ama sonrasında ÜSTÜNEL köftecisi doping gibi geldi üstüne de gece bir kokteyl içtim ki birşeyciğim kalmadı. Şimdi iyice karışık anlattım ama Ankara'da bir sanayinin içinde bir köfteci var ki anlatamam. Tabak fln kesinlikle kullanılmıyor her çeşit yeşilliği getirip masaya serdikleri jelatinin üstünde doğruyorlar üstüne minik cherry domatesler ve limon. közlenmiş sarımsak ve biber.. ve tabi bir de köfte..mmmm
ama eğer siz de benim gibi buranın üstüne Sushico'ya giderseniz kültür karmaşası yaşarsınız.

Gelelim bahsettiğim kokteyle.4 tane ağrı kesicinin üstüne ilaç gibi gelecek mantığıyla alkolden iyi anlayan bir arkadaşım bana öyle birşey hazırladı ki zaten nerdeyse fish bowl büyüklüğündeydi ve ben yarısına geldiğimde artık yüzümde oldukça anlamsız bir gülümseme vardı.içkiyle aram pek iyi değil, zaten bir kadehte sarhoş olurum ben ve de tadını sevmediğim ve her zaman Cola yı tercih ettiğim için pek içki içemem ama bu mmmmm. içine koydukları şunlardı ama miktarları hakkında en ufak bir fikrim yok.

- Smirnoff three distilled
- Southern Comfort
- Vişne suyu ve bir sürü buz.
sonuç şuna benziyor ve kesinlikle tavsiye edilir..

1 comment:

Anonymous said...

hıımmmmm çok lezzetli bişeye benziyo, keşke oranlarını da yazsaydın :/