Thursday, July 30, 2009

ne kadaaaar uzak kaldım blog aleminden. geri dönmek üzereydim ama şimdi de bodrum yolları gözüktü. uzak kalınca buralardan yeniden yazmak da zor oluyormuş, eski yazdıklarıma bir baktım da heralde az konuştuğum zamanlar o kadar çok yazıyormuşum. Burda o kadar çok konuşuyorum ki insanlarla yazı yazacak taakatim kalmıyor sanırım. Bakalım bodrum değişmiş mi? adamik e körfeze gidebilecek miyim? bir sürü soru var kafamda. geçen haftaki istanbul seyahatimden çıkan sonuçlar:

- adamikten başka bi yerde sandoz içme
- sigara yasağı demek sokakların tıklım tıkış olması demekmiş.
- asmalı mescit modası hala çok moda
- günaydın kebapçısında sakın yemek yeme
- uçaktan korkuyorum artık

asıl ilginç bir olay daha dün tv de ne göreyim, koskoca sait balıkçısı çıkmış YEMEKTEYİZ programına olur mu hiç yaa yakışır mı??sırf bunun yüzünden bu gittiğimde bodruma sait e gidip gitmemekte kararsızım oldukça.

No comments: