Monday, February 23, 2009

oscaroscaroscar
Bir Oscar töreni daha geçti. 81..... pazar gunu bir arkadaşımın kafe sine yardım etmeye gittim bu işin hiç de dışardan göründüğü gibi kolay olmadığını 7 saatin sonunda çok iyi anladıktan sonra Bride Wars isimli saçma filmde kendimi buldum sonra da 9.30 da uyuyakaldım tabi ki. o yüzden oscarlar kaçtı tabi. ama o kadar erken yattığım için 6 30 da kalktım ve böylece Sean Penn'i en ii erkek i ve Slumdog Millionaire i en iyi film i alırken yakalayabildim. en önemli 3 ödülden 2sini izledim yani.

Reader ve Milk filmlerini henüz izlemedim ama onun dışındaki ödüllerin oldukça yerinde olduğunu düşünyorum.
Heath Ledger ödül aldığı için çok mutluyum çünkü Joker karakterine hayran kalmıştım.
Eğer ki en iyi kadın ı Anne Hathaway almış olsaydı belki Bride Wars a olan o oynadığı için artardı ama artık hiç hiç şansı yok.
Brangelina çifti ödülsüz döndü, Angelina değil ama Brad Pitt baya baya iyiydi aslında ama yine de Sean Penn demişler, bence de Sean Penn herşeyi hakeder.
Tekrarları izlemeden nasıl bir tören olmuş bilemicem ama bazı fotolardan gördüğüm kadarıyla bir çok kişi gelinlik giymiş, özellikle Penelope Cruz(kendisi güzel o ayrı). Bir tane bile kayda değer elbise yok gibi geldi bana SJP ınki desen o da gelinlik, Natalie Portman ı çok beğendim ama onunda elbise kötü. Heidi Klum galiba geçen seneki elbisesinin bazı taraflarını kesip yine onu giymiş. Kendimi filmden anlamayaıp sadece kıyafetlere takılanlar gibi hissettim ama bgn aklıma geldi "şunu giysem acaba çok mu süslü olur" diye düşünmeyeceğin tek yer Oscar Ödülleri olsa gerek.

No comments: