Monday, January 05, 2009

SLUMDOG MILLIONAIRE

fotoğraf makinamın aktarma kablosunu bulur bulmaz Ürdün resimlerini koymayı düşünüyorum ama birşeyi kaybedince o kadar sinirleniyorum ki ararsam aklıma gelicek diye aramamayı tercih ediyorum galiba unutmak için.

dün gece sonunda çok merak ettiğim Slumdog Millionaire' i seyrettim. TR'de vizyonda olmadığı için DVD sini bulup almıştım. Film oldukça güzeldi. Aslında bence bir aşk filmi genel olarak ama tabi ki başka şeyler de var filmde. Bütün filmi anlatmıyım burda ve herkes izlesin ve herkes benim gibi çocuk aktörlere hayran kalsın.

Asıl yönetmen THE BEACH ve TRAINSPOTTING'den tanıdığımız Danny Boyle amca ama bir de Hintli bir co-director var filmde. Eminim filmi sinemada izlesem daha fazla etkilenirdim çünkü hep öyle oluyor, evde DVD izlemek de güzel ama hiçbir zaman sinema gibi olamıyor işte. Sonuç olarak Slumdog Millionaire değişik ve izlenmesi gereken bir film diyorum ben.

No comments: