Tuesday, April 17, 2007

saçmasapan
bu blog şeysi nie bir anda türkçeye dönüştü anlamadım. bugün alakasız konulardan bahsetmeye karar verdim.
1. yolda brett anderson-love is dead adlı parçayı dinledim. üzdü beni nedense.dead mi?
2. amy winehouse-back to black. hmm i like...
3. telefonumu duymayıp herkesi panik yapmak kötü bir şeymiş. yakında yalancı çoban gibi olacağımdan korkuyorum. bu sefer gerçekten birşey olacak ama telefonunu duymuyordur diye kimse önemsemeyecek.
4. ankaradaki gece kluplerinde erkeklerin takım elbise giymesinin sebebi nedir? biri bana bunu açıklar mı?

3 comments:

Ahmet C. Toker said...

cunku ankara erkegi en yuksek duygularin insanidir.

onurka said...

http://googleblog.blogspot.com/2007/04/blogger-now-in-more-languages.html

Diego said...

cunku ankara erkegi kadin ruhundan anlar.